Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

maandag 5 mei 2014

de vlag hangt uit......

deze maandag 5 mei is het bevrijdingsdag.... en dan mag de vlag uit! Staat zo mooi en plechtig in de tuin. En we zijn saampjes aan het werk in de tuin en genieten van het mooie weer! Fijne dag allemaal, Annemieke

4 opmerkingen:

wilma zei

Mooi altijd he die vlaggen.
Hier is alles nog kaal,maar het wordt langzaam lente!
Groet, Wilma

ivoorwit.blogspot.com zei

Een goede besteding van deze mooie dag hè? Wij deden hetzelfde.
Groetjes, Thea

kr zei

dit blog interessant en nuttig.. Good..
obat mengatasi maag

digital printing 24 jam zei

The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin Aqur Printing Jakarta wish you deign to visit my website, thank you :)