Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

vrijdag 25 april 2014

aan het zaaien......

Ik ben heerlijk in de tuin aan het werk met dit mooie weer.... wat zakjes zaad van A.ction ,wat potten grond en mijn vierkantenmetertuintje zijn genoeg! Ik heb het er gewoon warm van gekregen. Maar één ding hoop ik wel, dat het zaad ontkiemt en vrucht draagt. Wat zomergroente, kruiden en bloemen zijn nooit weg, en wat is nou fijner dan oogst uit eigen tuin. Heerlijk voor in de smoothie! Mooie dag en groetjes Annemieke

Geen opmerkingen: