Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

dinsdag 16 april 2013

ballonrokje van cupcakestof....

 Sophie heeft weer een nieuw setje gehad, door haar mama gemaakt, het ballonrokje met overslag is van cupcakestof gemaakt.... heerlijk toch! Het patroon van het bloesje staat in de nieuwe Knippie. Het blauwe ruitje is afgezet aan de knoopgatenbies, schouderpas en mouwbiesjes met de cupcakestof.. Nou ik vind het een superleuk en heerlijk setje hoor Sophie!
Groetjes Crea Annemieke

5 opmerkingen:

Muts en meer...haken zei

Mooi zeg, zo leuk als ze daar nog blij mee zijn!!!

wilma zei

Wat mooi. Ben ook aan het gogelen voor zo'n rokje. Kun je vragen hoe wijd het is van ondeeren?
Groet, Wilma

Danielle zei

Leuk fris setje geworden.

Anoniem zei

Wat een leuk setje

Julia

Klaasje zei

Wat een leuk setje, lekker vrolijk.
Gr, Klazina