Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

donderdag 11 april 2013

een bloemetje als bedankje!

 Een supergrote bos bloemen gehad van mijn lief...." voor alle goede zorgen" zei hij.... Het deed mij erg goed.... hartelijks Crea Annemieke

3 opmerkingen:

Unknown zei

Mooi hoor, volgens mij heet die bloem ook mannentrouw, erg mooi!!

Betsy zei

Wat een lief gebaar! Het is een prachtige bos. Geniet er samen maar van.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Anoniem zei

Wat lief