Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

woensdag 21 december 2011

van een oude deken stoelkussentjes gemaakt

Goedenmorgen beste lezers,
Als ik zo een rondje langs de verschillende blogs maak, zie ik heel veel gemaakte dingen rondom kerst..... daar doe ik niet aan mee.... ik heb iets heel anders gemaakt....
Zomaar kwam ik op het idee om van een oude AaBe deken nieuwe kussentjes te maken voor in de keuken.... ik vond deze deken op de rommelmarkt, zo mooooooi voor 1.50 euro. Het heeft een paar daagjes in de mist gehangen, dus weer lekker fris.... zag er trouwens nog heel goed uit... maar die kleurtjes vind ik zo prachtig.... de oude kussentjes dienen als vulling....ik heb ze met de hand met een festonsteek aan elkaar genaaid, ouderwets kant erop genaaid en voilá zitten maar!
C R E A A N N E M I E K E

5 opmerkingen:

bycobi zei

Ow wat een leuke kussentjes! Leuke felle kleurtjes ook!

Johanna zei

Heel goed gedaan en wat een gezelligheid straalt er vanaf.

Lida zei

Je moet gewoon doen waar jij zin in hebt en wat bij jou past, zo simpel is het en dit past dus bij jou! Vrolijke kleurtjes en lekkere kussentjes! Groetjes
Lida

Especial and More zei

Wat een leuke kussens! Het label herinner ik me nog van vroeger.

Anoniem zei

EEn beetje laat maar toch nog een reactie van mij, wat ontzettend leuk bedacht. IK zou wel eens een kijkje bij jou willen nemen.

Groetjes Hannie