Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

donderdag 22 december 2011

zomaar een vrije middag......

Wat is dat waar.... de tijd gaat snel gebruikt haar wel....
waar kunnen we al niet druk mee zijn! zeker zo tegen de feestdagen.
Moet alles netjes en schoon, wassen, strijken, boodschappen, iets lekkers bakken.
Een menuutje verzinnen voor de kerstdagen....
Dan is het een kwestie van vooruit denken en bezig zijn.... en de klok in de gaten houden...
Nou, van de getoonde klok hoef ik niet bang te zijn.... die komt toch geen minuut vooruit...
Ik ga vanmiddag nog wat kleine dingetjes doen, oppaskind had onverwacht vrij van school, dus Annemieke ook van haar.... zo maar wat losse gedachten van Crea Annemieke.....

4 opmerkingen:

Johanna zei

Inderdaad, wat is een dag, die vliegt om, dat komt ook omdat we altijd bezig zijn met van alles. Goed teken. We kunnen het nog. Ook hier moet nog veel gebakken worden, manlief is jarig na de kerst en dan bak ik ook altijd 2 taarten 1 glutenvrij en een appeltaart. Ook moet er nog brood op de plank. Maar we hebben nog even de tijd. Fijne dag

Anoniem zei

Hoi Annemieke,

leuke klok, zelfgebreid?
Hier ook een beetje druk, ben een taart aan het bakken en de was aan het wegwerken.
Morgen nog wat boodschapjes doen!

Met een hartelijke groet, Conny

Lida zei

Maak je niet te druk, gewoon rustig en stug doorgaan, dan komt het allemaal wel goed en des te meer geniet je! Fijne dagen
lida

Hannie zei

Ziet er goed uit, je bent ook altijd bezig!

Fijna avond nog,
Hannie