Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

dinsdag 2 oktober 2012

herfststukje gemaakt op de vrouwenvereniging....

 Gisteravond was het weer zover... ik zette de dames van onze vrouwenvereniging aan het werk...een creatief werkje! Met elkaar hebben we dit mooie herfststukje gemaakt.... het egeltje viel erg in de smaak.... we maakten er zelfs een mooi kadootje van! FIJNE DAG..... CREA ANNEMIEKE

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Annemieke,

Dat ziet er mooi uit, dus je had weer een gezellige avond. Ik vind het altijd zo fijn om te lezen wat jij er van weet te maken!

Mooie dag, Anna Marije

Anoniem zei

mooi annemieke een gezellig stukje hebben jullie gemaakt. ik hoop het een keertje te komen bekijken bij jou of bij gre. groetjes maartje.

Huize Kip Kakel zei

Heerlijk..het herfstgevoel naar binnen halen en gezellig met de dames bezig zijn.
Lieve groetjes Hannie

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een leuk stukje en wat een lief egeltje, gezellig omdat met elkaar te doen.

Groetjes
Ines