Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

woensdag 3 oktober 2012

tuinset van steigerhout gemaakt.....

 Hé hé even lekker uitrusten hoor! Op het mooie tuinset wat mijn zoon gemaakt heeft! Van steigerhout... een heerlijke grote tafel, een robuuste bank met leuke kussens, en drie stoelen... lekker groot.. lekker mooi! Nog een fijn plaatsje om van het herfstzonnetje te genieten... Mooie woensdag, Crea Annemieke

3 opmerkingen:

Angeline zei

Zo dat heeft hij knap gedaan zeg!Geweldig mooi!ik hou wel van die steigerhoten tuisets,wij hebben een stijgerhouten tafel met een zwart metalen frame eronder ook gemaakt door een dorpsbewoner voor ons,daar hebben we dan weer rieten kuipstoelen aan...nou ik hoop dat het herfstzonnetje nog vaak en veel mag schijnen zodat je er nog volop van kan genieten!

groetjes
Angeline
www.mijnplekkie.tk

blauwruitje zei

Wauw, kun je hem even langs sturen. Zo'n set ontbreekt nog echt in onze tuin. Veel plezier ermee!

Anoniem zei

Heel mooi Annemieke, ben er helemaal weg van!
Leuke foto's trouwens

Jij ook een fijne middag nog, Marjan