Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

donderdag 13 december 2012

Bosje rozen voor ieder die dit leest???

Vandaag een bloemetje voor iedereen die dit blog leest.... het zijn er elke dag toch weer een heleboel!!! Dat vind ik nou zo leuk! En van een bos rozen in een vaas heb ik deze foto-collage gemaakt. Dezelfde bos ... maar drie keer anders... een mooie hobby----- @#*#@ foto's maken@#*# Dag allemaal, Crea Annemieke

1 opmerking:

Betsy zei

Dank je wel voor de mooie bloemen!
Leuk om er zo'n collage van te maken.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn