Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

woensdag 12 december 2012

Van alles aan het doen!

 Hard aan de arbeid!! Binnen en buitenshuis... de tuin, de auto, stofzuigen.... heerlijk wat wordt alles netjes... de koekjes zijn gebakken en het eten staat klaar! Zo, dat is even werken zeg! Ik maak het nog even verder af. Daaag en hartelijks Crea Annemieke

5 opmerkingen:

Danielle zei

Wat ziet het er allemaal lekker huiselijk en gezellig uit!

Roos zei

Jeetje Annemieke heb jij een turbo-motortje in je zitten ofzo haha.
Ik herken dit zo, enkele jaren terug nog was ik ook zo'n poetser, alles moest spik en span.
nadat ik met een rughernia thuis kwam te zitten en de dingen aan mijn man moest overlaten is dat verandert.
Ik merkte dat Ray ook alles keurig deed in huis, en das maar goed ook, want nu hou ik meer tijd over om te freubelen.
Werk ze Annemieke, maar denk ook een beetje aan jezelf hoor!!!
Groetjes Roos

quilting Jeannet zei

Heerlijk Annemieke, ben je nog naar de kringloop geweest? Het schijnt er iedere week megadruk te zijn, en dat in Oostvoorne.......

hobbyloes zei

Wat een gezellige boel bij jouw, Annemieke, en alles weer lekker schoon, daar heb je dan zo'n fijn gevoel van.
groetjes, Loes

GRANNY'S HOUSE zei

Lekkere koekjes en zalige zuurkool, mag je mij wakker voor maken.

Groetjes
Ines