Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

dinsdag 12 februari 2013

foto's inplakken


  Naast de  huishoudelijke taken  ben ik met een leuk werkje bezig! Een werkje wat je zo makkelijk laat liggen en voor je uit schuift.... het is altijd een klus, maar leuk om te doen  FOTO'S inplakken.....daaaag Annemieke

Geen opmerkingen: