Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

woensdag 6 februari 2013

oma-morgen op school....

 Vanochtend was het opa en oma-morgen op de school van Sophie.... heel gezellig, en met alle opa's en oma's werd er gekleurd, gerekend, voorgelezen... ieder met haar of zijn kleinkind! Een drukte van belang, maar zo leuk! Ik kan me niet herinneren dat er zo iets vroeger was.... Annemieke

3 opmerkingen:

Unknown zei

Wat leuk, wat zul jij genoten hebben, heerlijk dat je daar tijd voor maakt!
Tineke
bollies53.blogspot.com

marjan zei

Wat een lieve foto van jullie samen

welterusten hoor, Marjan

wilma zei

Hier op de vorige school hadden ze een moeder of vader avond. Ook erg leuk.
Kleindochter genoot ook zichtbaar,net als oma.
Opa was er toch ook?
Groet, Wilma