Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

zaterdag 26 maart 2011

vilt- schaapje maken

Toen het afgelopen week zulk mooi voorjaarsweer was heb ik al veel buiten gezeten.
Lekker op het terras, alles al gezellig klaar voor het mooie weer.....
En dan is het altijd fijn om toch iets kleins om handen te hebben, nou deze week bij het Kruidvat te verkrijgen viltpakketjes van dieren. Ik kon ze niet laten liggen. Die heb ik in elkaar zitten prutsen. Dit schaapje is gewoon een lieverd.!!
Ik heb nog een konijntje gemaakt. En gisteravond samen met kleindochter Sophie een kipje.
Het is een heel stuk frisser, net nog even naar een hele grote rommelmarkt geweest. Ik vond er niets aan, duur, koud en ik kon niet slagen.Nou dat gebeurd Annemieke niet veel...
Ontvang een hartelijke groet en een goede zondag , A n n e m i e k e

2 opmerkingen:

Johanna zei

Lief schaapje. Jammer he van die rommelmarkt. Overkomt ons ook weleens. Hier waren vandaag niet in de buurt, misschien volgende week, anders wordt het ook te duur.
Het is inderdaad erg koud.

Anoniem zei

annemieke gefeliciteerd met je kleinzoon julian toevallig keek ik een keer en toen zag ik dat je weer begonnen was en gelijk groot nieuws had.ik keek eigenlijk niet meer want het duurde best lang maar ik begrijp dat je nu weer ga beginnen .gr.maartje.