Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

zaterdag 19 maart 2011

wat zitten prutsen.....

Vorige week nog een beetje aan het prutsen geweest....
Een heel simpel rokje gemaakt, een beetje retro-stofje. De voor en achterkant zijn verschillend. Staat handig en fris..... ook mijn sjaal afgemaakt. Moet je nu misschien even niet aan denken, maar op de fiets in de polder al snel nodig.
Leuke combinatie trouwens die kleurtjes zo bij elkaar op de foto.....
Zo meteen hopen we naar onze kleinzoon te gaan, ik heb voor het gezinnetje een pannetje vlees gebraden en een kruidcake gebakken. Zo kom je niet met lege handen en is er lekker wat te smikkelen.....
Fijne dag nog en een goede zondag toegewenst door A n n e m i e k e

5 opmerkingen:

Johanna zei

Mooie kleurtjes bijelkaar en veel plzier bij de kinderen en wat zorgzaam ben je. Fijn weekend.

Danielle zei

Goed gelukt toch het rokje! Ik vind de voorkant zo mooi! Leuk stofje.
groetjes Danielle

atelierlemlem zei

Hoi Annemiek! Wat leuk dat je weer aan het bloggen bent geslagen! En nog leuker; je bent weer oma geworden!!! Heel erg van harte gefeliciteerd!!!
De baby boft maar met zo'n crea omaatje, wat een leuke kadootjes heb je gemaakt. Echt heel orgineel.
Het rokje is ook mooi geworden en dan nog zo'n lekkere sjaal...prachtig!
Geniet maar van deze zonnige zondag (het is wel fris, kun je lekker je sjaal om), ik denk dat je wel weer op de fiets stapt vandaag.
Groetjes van de lieveheersbeestjes.

Hennie zei

Annemiek, Nog van harte Gefeliciteerd met de geboorte van jou kleinzoon Julian! En wat heerlijk voor je dochter als er moeder op bezoek komt met een gevulde pan en een cake! Super!
Leuk dat je weer aan het bloggen bent!
Fijne zondag!
Groet, Hennie

greet's foto's zei

heb net wat geschreven op de geboorte van je kleinzoon,maar nu even hier,fijn voor de kids dat oma zo goed voor ze zorgd,heerlijk dat ze dichtbij wonen,voor mij is alles tever weg,het is wel koud hoor ,,,dus je kan je sjaal om.

groetjes oma nijn