Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

dinsdag 13 september 2011

herfst-stukje in een pompoen.....

Hallo Allemaal,
Dit is een plaatje van wat ik maandag gedaan heb... Daphne , oppasmeisje van 11 jaar, had een verplichte snipperdag.. niet erg toch? Daar is Annemieke goed mee.... eerst het huishouden gedaan en 's middags iets voor ons zelf.... bij de pompoenenkraam een mooie pompoen uitgezocht , uitgelepeld en daar een klein herfst-stukje in gemaakt, dus kastanjes gezocht, nou door de harde wind was dat geen probleem, nootjes, dennenappels, takjes met besjes, takjes paarse hei...ze ging helemaal blij naar huis.... ook hebben we nog chips gebakken. Zij 2 grote aardappels geschild met een dunschiller en met de kaasschaaf plakjes gesneden, en Annemieke deed ze buiten in een mini frituurpannetje lekker bakken.mmmmm we hebben samen een gezellige dag gehad....
Tot de volgende log, met de groetjes van Crea Annemieke

5 opmerkingen:

Johanna zei

Ja, geweldig mooi. De herfst heeft ook wel wat he, met al die prachtige kleuren. Zelf chips maken, mmm. Je had een blij oppasmeisje met zo'n gezellige oppas. Fijne dag.

GRANNY'S HOUSE zei

Het is echt herfst aan het worden.......of hebben we de hele zomer herfst gehad, ik weet het niet meer, maar volgens mij hebben we een seizoen overgeslagen.

Groetjes
Ines

Roos zei

Wat een mooi en origineel herfststukje hebben jullie gemaakt.
Het meisje wil niet meer weg bij jou joh, die heeft het prima naar haar zin lijkt mij....Lekker beetje freubelen en dan nog samen chippies bakken.
Dit kan je geen werken noemen toch Annemieke? Haha.
Fijn dat jullie er zo van genoten hebben, groetjes Roos

Danielle zei

Wat maak jij het gezellig voor je oppasmeisje zeg! Het pompoenenstukje ziet er erg leuk uit.
En zelf chips maken.....wat een goed idee.
groetjes en nog een fijne dag van Danielle

Lida zei

Ziet er echt gezellig uit en wat een leuk stukje is het geworden! Ja moet ook nog op pompoenen uit, al ben ik niet zo crea als jij, een paar op de tafel buiten staat altijd gezellig met een bol chrysant! Groetjes
Lida