Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

donderdag 12 april 2012

filet-haakwerk.....

Wie kent dit nog ... filet-haakwerk.....
Heel veel jaren geleden was dit helemaal in.... raamhangers....
Een haakwerk in een raamwerk gespannen...
Ik heb het vroeger ook gemaakt maar heb er niets meer van.. alles weggegooid denk ik.... deze kwam ik een tijdje geleden tegen op de rommelmarkt en hangt nu voor het keukenraam.... pure nostalgie....

4 opmerkingen:

Johanna zei

Ja die heb ik ook wel gemaakt, maar ook een heel gordijn met bloemen en vogeltjes. Dat vond iedereen prachtig. Het komt vast wel weer terug dat zie je nu toch ook met die gehaakte kleedjes. Fijne dag.

Marjan zei

Ik heb het ook nog gehaakt, moest er natuurlijk precies inpassen.

Fijne avond, Marjan

Danielle zei

Idd. nostalgie, mijn moeder had ze ook.
Prettige avond nog,
groetjes Danielle

Marga zei

Ik heb dat vroeger ook gemaakt, ook gordijntjes, en heb er ook niets meer van. Ik ben daarom maar weer opnieuw begonnen met een filet gordijntje en dat hangt nu op een slaapkamer te pronken voor het raam.

Groetjes van Marga