Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

maandag 30 april 2012

Mijn Koninginnedag.....

Vandaag 30 april.... Koninginnedag
Een prachtige mooie zonnige voorjaarsdag.....
Dat het zo mag blijven.... ook voor onze lieve Koningin Beatrix....
Toch ook voor haar een moeilijke dag.... een dag waarop zij haar zoon zal missen....
Maar ondanks alles is zij er voor het nederlandse volk...
De vlag hangt hier op..... het oranje mannetje kijkt toe..... hoe Ron en ik samen in de tuin aan het werk zijn.... de ramen zojuist gezeemd.... terwijl hoorden wij het Wilhelmus van het muziekkorps .... de zelfgemaakte Koninginnedagtas hangt klaar..... vanmiddag hoop ik nog even naar de vrijmarkt te gaan....
Een fijne dag en een hartelijke groet , CREA ANNEMIEKE

4 opmerkingen:

Johanna zei

Een fijne dag toegewenst. Lijkt me geen gemakkelijke dag voor de koninklijke familie.

Anoniem zei

hallo in dirksland is het feestcentrum v.h.eiland begrijp ik je davert weg v.d.muziek dat de mensen dat kunnen waarderen begrijp ik niet de kerk was ook open en daar was het heerlijk rustig orgelspel maar het is een prachtige zonnige dag geweest na zoveel regen de afgelopen dagen de koningin met haar familie zagen er ook mooi uit vond ik gr.maartje.

wilma zei

Fijn dat het mooi weer is. Hebben het even gevolgd via Liveblog.Best heel wat voor het Kon. gezin.
Ben benieuwd of je nog wat leuks gevonden heb op de vrijmarkt. ALs ik dit schrijf is het net koffietijd geweest hier en bij jou de middag bijna voorbij,.
Groet, Wilma

Anoniem zei

gday creaannemieke.blogspot.com blogger found your blog via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found site which offer to dramatically increase traffic to your website http://traffic-for-your-website.com they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my blog. Hope this helps :) They offer best services to increase website traffic at this website http://traffic-for-your-website.com
To your success James