Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

zaterdag 28 april 2012

zpagetti van het Kruidvat......

Afgelopen week kocht ik bij het Kruidvat deze grote klos garen..... restafval of Zpagetti geheten.... 3 patroontjes zaten erbij, plus een bamboe haaknaald nr 10.... kijk dat schiet op.... ik ben een tas aan het haken.... wordt best leuk maar is ook best zwaar om mee te werken.... vandaar... elke keer een paar toeren....
het weer is vandaag maar triest en somber, veel regen... dat is heerlijk voor de tuin ....dus groeizaam ..... groetjes van Annemieke en tot de volgende keer......

2 opmerkingen:

Johanna zei

Dat lijkt me inderdaad erg zwaar. Wordt ook wel gemaakt van restafval. t-shirt in repen knippen. Fijne zondag alvast.

Anna Marije zei

ben benieuwd naar het eind resultaat.

Groet van Anna Marije