Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

vrijdag 22 juni 2012

borduurwerk Dorus Rijkers.....

 Hier toon ik een onafgemaakt borduurwerk van een bekende man... Ik vond het afgelopen week op de rommelmarkt... ik heb snel mijn borduurzij opgezocht en ben aan de slag gegaan... zoo leuk werk! Dorus Rijkers was een beroemde schipper uit den Helder. Hij leefde van 1847 tot 1928.. bij zijn eerste redding met zijn eigen roeireddingsboot redde hij 25 mensen. In zijn hele leven redde hij 700 mensen. Nou zo'n man wil ik wel geborduurd aan de muur hebben hangen!
Mooie dag nog, Annemieke

5 opmerkingen:

Lida zei

Inderdaad een heel beroemde man, veel plezier met je steekjes
Lida

Betsy zei

Oh Annemieke, jij vindt steeds zulke leuke dingen op de "rommelmarkt". Je lampje met de pareltjes is ook zo schattig. En zo'n borduurwerk is helemaal een feest. Fijn om te maken en ook mooi voor aan de wand.
Je zult je oppaskind wel missen. Gezellig om samen feestelijk af te sluiten met de tosti's!

Fijn weekend en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Johanna zei

Het weer is er naar om heerlijk te borduren. Fijne avond.

hobbyloes zei

Wat geweldig dat je zoiets leuks tegen het lijf loopt, zelf ben ik na 1 jaar borduren aan iets anders toe. Veel plezier bij het werkje,
groetjes, Loes

greet's foto's zei

dat is een heel werk waar je aan begin. het wordt vast mooi .je bent ook altijd lekker bezig he, ik ook.alleen kruissteekjes zie ik niet zo best meer,dus hou ik het bij breien en haken.

lieve groetjes greet