Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

zaterdag 16 juni 2012

gezellige Quiltdag .......

Vandaag hadden we bij Jeannet de Quilt In Public Day.... een gezellige dag met 20 dames die allemaal heel creatief zijn. Tijdens het handwerken werden we verwend met koffie en gebak, heerlijke hapjes. Elke deelnemer zou voor de lunch iets meenemen. Ik heb voor een deel voor toetjes gezorgd. Bitterkoekjespudding en banaanpudding in een engels kopje gedaan en dat werd geserveerd op mijn mooie tupperware serveerschaal! Leuk ding toch!!
Fijne avond nog en een goede zondag.... lieve groet Annemieke

6 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Annemieke, het was heel erg gezellig, ik heb genoten van je bitterkoekjespudding, heerlijk! de lepeltjes komen terug hoor, ik heb ze al gevonden.

blauwruitje zei

Banaanpudding, mmm. Zelfgemaakt of uit een pakje? Wil je het recept dan eventueel met ons delen?
groetjes Sandra

Johanna zei

Ziet er heel gezellig uit in die kopjes op dat dienblad. Was vast ook een mooie dag. Fijne zondag.

hobbyloes zei

Wat fijn Annemieke, een dagje quilten.Er ligt bij mij ook nog een quilt om door te pitten, maar dat bewaar ik voor de wintermaanden want nu ben ik volop aan het haken, ook leuk.
Groetjes, Loes

Anoniem zei

Wat was het gezellig! Leuk om je (weer) gesproken te hebben.

Mooie zondag!

Rennie zei

Het was zeker een gezellige dag. Leuk je te hebben ontmoet en ik heb genoten van je 'toetje'. Dat heeft me zeker weer op een idee gebracht. Ik volg je vanaf heden. Fijne zondag!