Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

vrijdag 15 maart 2013

foto aan het naborduren?



 Goedenmorgen beste lezers,  hoe gaat het bij jullie? Alweer de laatste werkdag van deze koude week! Waar blijft de lente? De natuur is elk jaar weer anders.... ik ben met een borduurwerk bezig.... zo lijkt het tenminste! laat het nu gewoon een trucje zijn van een fotoprogramma.....Fijne werkdag nog en hartelijks.... Crea Annemieke

3 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een leuk trucje :-)

Groetjes
Ines

marmarel zei

Wat grappig! :-)
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb genoten van dit staartje van de winter. Mijn man en ik zijn een paar dagen weg geweest samen en hebben heerlijk gewandeld. Het was zó mooi helder winters!

wilma zei

O,wat leuk zeg!
wij krijgen hier nog meer sneeuw morgen,maar ik snak naar de lente hoor!
Groet en een goede zondag!!
Wilma