Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

vrijdag 29 maart 2013

Voorjaar- Pasen!

 Goedenmiddag lezers, daar ben ik weer... de computer was stuk, dus er was helemaal niets te doen ! Nu ben ik weer in de lucht, zogezegd..... Zo naar de aanloop naar Pasen, wens ik een ieder goede Paasdagen.... Een beetje voorjaarsachtige foto, maar dat mag ook wel, zo eind maart.... Het voorjaar, teken van nieuw leven.... Zo ook met Pasen, het feest van het nieuwe leven, door de Opgestane Heere. Annemieke

2 opmerkingen:

Mirjam zei

Dag Annemieke,

Mooi al dat jonge spul. Door de kou heb je er niet zo zeer erg in dat het al bijna april is.Ik hoop op snel een mooie lente.
Jij ook goede dagen in de kerk.

Lieve groet, Mirjam

ivoorwit.blogspot.com zei

Goede paasdagen.
Hartelijke groet, Thea R.