Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

maandag 30 maart 2009

voorjaar in het land

Het beloofd van de week mooi lente-weer te worden .Daar zullen we allemaal wel blij mee zijn.Ik ga zo meteen lekker in de tuin werken.Voor het eerst gras maaien, beetje schoffelen.Gezellige hoekjes in mijn tuin maken.Ideetjes genoeg!!!
Op de rommelmarkt kocht ik dit grappige stukje.Ik vind het zo leuk met die kleine ooievaartjes Die zie je toch niet zo vaak.Maar bij Annemieke wel hoor.Met felgekleurde eieren erbij.Ik heb ze even goed in beeld gebracht.
Ik wens iedereen een fijne werkweek en lekker lente weer om te handwerken,Crea Annemieke

11 opmerkingen:

Betty zei

Goedenmorgen,

Jij ook een fijne dag in de tuin.We zullen het wel een keertje zien denk ik.

Gr Marjan

GRANNY'S HOUSE zei

Het is weer puur genieten met zo'n stralende zon.

Groetjes
Ines

Marjan zei

Hallo Annemiek,

Wat was het zaterdag een goede rommelmarkt zeg.We zijn toch even goed geslaagd.Wel koud en nat.Later werd het zo zonnig.

Groetjes van Marjan

Gerda Hartman zei

Dat ziet er weer heerlijk zonnig uit zo.

ingrid zei

De tuin hoef ik nu niet meer in ; daar heb ik nu de muizen voor ;-)
Geniet lekker van het mooie weer ; fijne dag , groetjes Ingrid.

Anoniem zei

Hoi Annemieke,
Wat heb je weer ene leuk dingetjes gescoord bij de rommelmarkt terwijl ik in mijn bed lag te lezen.........

groetjes, Jeannet

Jorina zei

Hoi ma,

Een beetje een late reactie maar beter laat dan nooit.
Het ziet er weer gezellig uit bij je hoor met al die leuke hoekjes.
Het is weer even mooi weer Sophie is lekker buiten aan het fietsen en ik ben lekker aan het rommelen in huis wassen, strijken, schoonmaken je kent dat wel he.

Nou nog een fijne dag en een dikke kus van een fietsende Sophie.

Astrid zei

Leuk plaatje mam.Maak je nog meer foto's van de natuur?
Nu met de zon is het wel leuk.

Doei Astrid.

atelierlemlem zei

Wat een leuke foto's! Leuk dat je mijn blogje ook gevonden hebt, al publiceer ik niet zo vaak als jou hoor! (ik doe het meestal één en soms twee keer in de week)
Die lekkere lentekleuren maken je zo lekker vrolijk he?!

Monique zei

Wat ben je toch heerlijk creatief hé? Je doet je naam echt eer aan. Ziet er weer gezellig uit ;-)

quilting Jeannet zei

Hoi Annemieke,
Het is geweldig weertje, wat een leuke foto heb je weer, en fijn dat je al zo ver bent met je tuin.
Zie je dat ik geen reacties krijg als ik iets opzet wat niet met quilten te maken heeft.......

groetjes, Jeannet