Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

zaterdag 6 juni 2009

Retro klosjes-kussen

Mijn plannetje is uitgebroed en het is een kussen geworden.Geen gewoon maar een retro klosjes-kussen.In het midden is een geborduurde koe te zien, die heerlijk in de wei loopt te grazen.Dat is alle tijden natuurlijk al zo geweest.Daarom heen heb ik 20 klosjes gemaakt.Om het passend te krijgen heb ik strookjes stof verwerkt.Ik vind het een heel leuk fleurig kussen geworden met een ouderwetse uitstraling . De achterkant van het kussen is gemaakt van oranje-bruinachtige stof met een motief van deftige mensen uit de vorige eeuw!!!
Hier op de collage-foto gestyled met typische dingen uit de jaren '70.Wie kent niet de oranje beschuitbus van Brabantia, en de ouderwetse pendule met zijn mooie bimbam geluid elk heel uur!!!!

Groetjes van Crea A n n e m i e k e

24 opmerkingen:

lut zei

Annemieke, ik vind het prachtig hoe jij telkens iets origineel maakt met je klosjes. Heel mooi!
Fijn weekend.

Anoniem zei

Gm Annemieke,

Het is weer eens een heel mooi plaatje geworden.
Hoe krijgt u het toch telkens weer voor elkaar een orgineel idee te bedenken.
Erg leuk hoor.

Groetjes en een fijn weekend
Helen en de kids

gerda zei

zeker een lekker vrolijk kussen geworden!!!

Peti zei

Dat ziet er lekker vrolijk en heel retro uit!!

quilting Jeannet zei

Het is weer leuk hoor Annemieke, jij klost ook maar voort he ?
Ik heb ook wel problemen met blogger, de foto,s van mezelf zijn niet meer te zien, en ik moet vaak 2 x starten voor ik de openingspagina zie, ik hoor er wel meer mensen over.

groetjes, fijne dag ! Jeannet

martine zei

Wat leuk met de koe in het midden.
Super kleurencombinatie.

supergoof zei

Hoi Annemieke!
Volgens mij zijn jouw handen altijd in beweging,...
;o)

Anoniem zei

Enig !!

Je hebt het sfeertje helemaal weergegeven !!

Ik trouwde midden 70 en kreeg alles oranje, hield niet van oranje heb later alles blauw geschilderd.
Nu is het juist weer zo leuk nostalgisch om te zien !!;-)

MM

Gerda Hartman zei

Je bent weer heerlijk bezig geweest. Fijn weekend.

Inge Slaats zei

Die Annemieke! Wat kan jij dat goed, zeg, van die leuke dingen verzinnen. Het is een superleuk kussen geworden, ook de achterkant!
Fijn weekend!

leintje zei

Mooi gemaakt! Sinds deze week ben ik ook een (bescheiden) klosser, dus ik kwam maar even buurten.
Hartelijke groet, Leintje

Miriam zei

WOW, wat een ontzettend leuk kussen is dat zeg!! Echt gezellig.

Groetjes,
Miriam

willy zei

Ik vind 'm prachtig geworden. Heel fris van kleur. Hoe kom je toch steeds weer op zulke ideeën.

Erna zei

Kei leuk en gezellig zo'n kussen.

Francien zei

Leuk kussen is het geworden Annemieke....heel mooi gedaan zo....lekker sfeertje ook!! fijn weekend
groetjes Francien.

gerda de bruyn zei

ooit had ik oranje kleren, ik zal 12 jaar zijn geweest, als ik er nu aan denk hihihihi. maar je kussen is super!Ik hou namelijk van koeien

jolanda zei

leuk hoor je retro-klosjes-koe-kussen.
groetjes
Jolanda

Ingrid. zei

Je hebt weer flink je best gedaan ! Leuk dat kussen , super die koe er op !
De collage ziet er weer prachtig uit maar ik ben het hier ook niet anders gewend...
Groetjes Ingrid.

katrien zei

Leuk je kussen.

Guusje, zei

Wat is een prachtig kussen is dit geworden. En wat heb je weer een prachtige collage gemaakt.

Monique zei

Heel herkenbaar allemaal. Wat is het kussen leuk geworden! Weer heel erg Crea Annemieke hoor!

Dorine zei

Mooi die retro klosjes en ja zo'n oranje beschuit bus had ik ook eens,,,
groetjes Dorine

Cisca zei

Wat een leuk kussen is het geworden met de klosjes omlijsting

YokkoBears zei

Wat is dit een gezellig kussen.