Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

dinsdag 11 januari 2011

twee presentjes voor kennis Maartje

Vanmiddag een poosje weggeweest. Een kennisje bezocht, lekker thee en koffie gedronken.Natuurlijk bij zitten praten, want we hadden elkaar een hele tijd niet gezien. Ik had voor haar een keukendoek opgevrolijkt met een leuke stitchery , gemaakt op de borduurmachine. En nog een zakje roomboterkoekjes voor haar gebakken. Die vielen in de smaak en ik at een koekje van eigen deeg....


4 opmerkingen:

Johanna zei

Fijn om te krijgen en lekkere koekjes.

quilting Jeannet zei

Jaaaa, ik had het al gehoord van keurmeester Jorrit....die had ook een heerlijk roomboterkoekje van jou deeg op, en het was héérlijk volgens hem, wij eten altijd één( minimaal....) roomboterbiesje op zondagmorgen bij de koffie bij mijn moeder, het water loopt me al in de mond, wat kunnen eenvoudige tradities toch mooi zijn....

mvandersmient zei

lekker vanmorgen bij de koffie nog een roomboterkoekje. en vanavond nog een niet meer als 2 op een dag anders vliegen de kilo's er weer aan,ik ben van plan om ze zelf ook weer te gaan bakken.gr.maartje

Danielle zei

Wat een leuk presentjes heb je meegenomen. Een handdoek kan je natuurlijk altijd gebruiken. Met het borduurtje erop is tie helemaal leuk.
Nog een fijne avond!
groetjes Danielle