Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

vrijdag 27 juli 2012

daagje schepen kijken......

 Met dit mooie weer heb ik de waterkant opgezocht.... aan de Nieuwe Waterweg een zitje gemaakt.... samen met mijn vriendin van 81 jaar..... met handwerk en een boek.... koffie en een frietje. Deze grote boten zagen we langs komen.... Hartelijks Crea Annemieke

6 opmerkingen:

Johanna zei

Heerlijk uitwaaien. En natuurlijk genieten met dit prachtige weer. Fijne dag.

Anoniem zei

Ach wat mooi dat je deze oude vriendin meeneemt naar zo'n mooi plekje.

Groet. Marjan

Miranda zei

Net een ansichtkaart!

Hartelijke groet, Miranda

Angeline zei

Hoi Annemieke,

Ik zie dat jij eens ooit de pannenlappen van de kip uit het Landleven hebt gehaakt....ik zou deze graag voor een nicht en tante uit Australie willen gaan haken en ze opsturen naar hen,kan mooi als brievenbuspost,alleen ik heb het patroon niet,maar vind ze onwijs leuk en ik denk zij ook....Kan ik van jou een patroontje hiervan krijgen misschien?

groetjes
Angeline
www.mijnplekkie.tk

GRANNY'S HOUSE zei

Heerlijk zo bij het water en gezellig ook.

Groetjes
Ines

Betsy zei

Gezellig om er samen een dagje op uit te gaan. Met dat mooie weer was het aan het water ook wel heel erg fijn!
Mooie foto's heb je gemaakt en ook je blog is vernieuwd: mooi!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn