Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

maandag 16 juli 2012

leuke vakantieplaatjes......

Vorige week nog een midweekje weggeweest... samen met onze kinderen. Van alles gedaan, want er was genoeg te doen. Speeltuin, midgetgolven, skelteren, lezen, breien, lekker eten..... Maar nu is de vakantie voor ons voorbij. Ik ben vanmorgen al direct aan de slag gegaan... met een emmertje sop. Vanmiddag ga een paar dames bezoeken van de vrouwenvereniging die jarig zijn geweest. Leuke verplichtingen dus... ik zie dat er weer 3 nieuwe volgers bij zijn gekomen.... kijk vrijblijvend mee en rond.... hartelijk welkom! Groetjes Annemieke

5 opmerkingen:

Johanna zei

Het ziet er heel gezellig uit, daar kun je zo van genieten he. Fijne middag.

Klaasje zei

Wat een gezellig een mid weekje weg! ik vond het al vrij rustig op je blog.
Nou, werken met dit weer klinkt bijna aantrekkelijker dan vakantie vieren, vind je niet? Het geeft niet echt een vakantiegevoel zo.
We hopen volgende week dan maar op beter weer. (dan zijn wij weg;-)
Groetjes, Klazina

Betsy zei

Zo te zien aan de foto's hebben jullie het heel gezellig gehad met elkaar!
Tja, en nu met frisse moed er weer tegenaan ;)
Wel leuk om met feestelijke bezoekjes te beginnen!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Riny zei

Heerlijk om met de kinderen er een paar dagen op uit te gaan. Deden wij vroeger ook met mn ouders. We denken er nu nog vaak aan in de vakantietijd. Als het kan moet je zoiets gewoon doen. Leuke foto's. Hoe heb je de collage gemaakt Annemieke? Is je huis weer lekker schoon?
groetjes, Riny

Rennie zei

Wat een heerlijke vakantiesfeer proef ik leuke foto's.