Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

zaterdag 12 januari 2013

een daagje uit.....

 Gisteren hadden we allebei een vrije dag, dochter Astrid en ik. Zo kwamen we op het idee om gezellig saampjes een daagje weg te gaan. We kwamen bij Ikea terecht... daar hebben we genoten, nieuwe ideetjes, foto's gemaakt... lekker zweeds gegeten.De dag vloog om, moe maar voldaan!
Geniet van deze mooie winterdag, Annemieke 

2 opmerkingen:

wilma zei

Gezellig! We hebben hier ook een Ikea nu.
Goede zondag.
Groet, Wilma

Rennie zei

Hai Annemieke, Heerlijk toch zo'n dagje met je dochter. Lekker genieten. Koester ze maar die dagen!