Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

zaterdag 5 januari 2013

Ik kwam mezelf tegen, zo'n 50 jaar geleden!

 Op deze sombere dag ben ik een beetje aan het opruimen gegaan... ik heb me voorgenomen met vaste regelmaat een kast onder handen te nemen... of er veel weggegooid gaat worden denk ik niet, maar zo weet je wel wat je bezit.... kom je van alles tegen.... ik ben een ras verzamelaar! Nu ben ik bij de fotoboeken, daar blijf je toch in kijken, zo gaat het niet snel. Helemaal niet erg.... geen haast. Dit kiekje, ach wat lang geleden! Ik ga afronden, goede zondag en tot een volgende keer, Annemieke

4 opmerkingen:

Rennie zei

Heerlijk die jeugdfoto. Je bent een dotje!

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een lieverdje, leuk om zo'n foto weer tegen te komen.
Hier schijnt de zon, voor hoelang weet ik niet, maar het is toch even genieten.

Groetjes
Ines

Betsy zei

Oh, wat een mooie foto! Leuk om zo weer in je spullen te neuzen en te proberen om de boel wat te ordenen. Het is zo herkenbaar...

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Anoniem zei

Вroκen? You abѕolutely must cгеate an
accоunt fіrst one which just apply any ԁіscount codes.
Not really creatе your account *while* you are checking оut.
That won't work.

Review my web site green smoke nicotine levels