Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

dinsdag 5 oktober 2010

een snoezig randje....

Vanmorgen onder de koffie even zitten haken.....
Het is een heel leuk randje geworden.
Het is een patroontje uit een boekje van LIBELLE, het 250 haakstekenboek, ooit eens uitgegeven toen er blijkbaar meer gehaakt werd dan nu, want tegenwoordig zie ik dat niet meer.Natuurlijk zijn er genoeg mooie haak- en breiboeken te koop maar niet meer bij de echte vrouwenbladen.Maar goed ik kwam het tegen op een rommelmarktje voor een euro en dan is het van mij.
Met mooie katoen denk ik wel dat het een heel grappig kastrandje zou kunnen worden!!



5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Annemieke,

Dat is idd een mooi randje!

Hoe jij ze toch telkens weet te vinde, die boekjes!! Je hebt er een neus voor, zou ik bijna zeggen!!
Wel hardstikke leuk!!

Veel haakplezier, meid!!

Groetjes Thea

lut zei

Oh Annemieke, wat leuk dat jij ook kastrandjes aan het haken bent. Doe ik ook! :-) 't Boekje ziet er ook heel mooi uit.
En tante Jo en tante Ko zien er aardige dametjes uit. Helemaal niet ouderwets. Fijne week

Johanna zei

Ik heb precies hetzelfde boekje. Er wordt tefenwoordig veel gehaakt vooral de granny sqaures en hexagons. Dat zijn an die lapjes die je aan elkaar haakt tot een kussen of een sprei. Ik vind het ook mooi werk. Ziet er goed uit.

els zei

Ik heb van dezelfde serie het breiboekje, het 300 breistekenboekje en dat heb ik veel gebruikt, het was is in zwart/wit en dan stonden er in de libelle iedere week nieuwe gekleurde plaatjes van een patroontje en die plakte je dan in het boekje. Jammer dat ze ze zulke dingen niet meer doen he. Jo en Ko zijn leuke dametjes zeg, van die echte theetantes. Fijne dag nog en groetjes van Els.

Daniëlle zei

Inderdaad een heel schattig randje! Veel haakplezier en een mooie dag verder, aan het weer zal het niet liggen! Groeten, Daniëlle