Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

maandag 4 oktober 2010

twee oude dametjes......

Hier zitten ze ; tante Ko en tante Jo....
Aan elkaar gewaagd, even ouderwets als ze eruit zien.
Gemaakt van touw, stofjes, bandjes en kantjes.... versierd met een papieren tasje, geregen kettinkje, en hoedje op het hoofd....
Zomaar een aardigheidje voor op een leeg plaatsje op de mand in de hal.....
De dagen zijn gevuld met van alles en nog wat, maar echt veel creatiefs komt er niet uit mijn handen..... Ik ben ook met wat grotere handwerkjes bezig en die zijn niet één twee drie klaar.....
allemaal nog een fijne dag met de vriendelijke groetjes .....



2 opmerkingen:

Johanna zei

Leuk gemaakt Annemieke, hier wil het soms ook niet zo vlotten maar we gaan stug door. De aanhouder wint en het houdt je van de straat. Fijne dag. Groet.

GRANNY'S HOUSE zei

Oooooohh Annemieke, wat een heerlijk stel is het!!!!

Groetjes
Ines