Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

maandag 25 juli 2011

mijn bloemetjes......

Een blik in de tuin..... door de vele regen en harde wind vind ik de tuin niet zo mooi als andere jaren.Ik doe mijn best, maar de zon en de warmte hebben we toch echt wel nodig nu. Gelukkig is het vandaag droog en redelijk zonnig.Ik kan erg genieten van de tuin met alles wat groeit en bloeit... gezellige hoekjes , mooie bloembakken, hier en daar een kaboutertje er tussen.
In heb ook bloemetjes geborduurd met de borduurmachine op kleine gastendoekjes.... afgezet met biasband van de bekende Burberry ruit, en versierd met mooie letters....
FIJNE DAG ALLEMAAL MET DE VRIENDELIJKE GROETJES VAN ANNEMIEKE

5 opmerkingen:

Johanna zei

Zien er toch heel gezellig uit jou bloemen, maar ik moet toegeven dat al die regen de bloemen snel doen verpieteren. Mooie gastendoekjes heb je gemaakt.

Anoniem zei

Zeg het met bloemen, Annemieke

PRECIES!!!!!!
Hartelijke groet van Riet

Daniëlle zei

Het is hier niet veel anders hihi, alle phloxen liggen plat! Maar het was wel nodig hoor dat hemelwater, scheelt weer gieteren he?! Mooie blommen in je tuin! Liefs, Daniëlle

Unknown zei

Dag Annemieke,
Op de foto's is niet te zien dat je tuin onder de weersomstandigheden heeft geleden. Wat een vrolijke, bloemige tuin. Prachtig!Het lijkt nu net of ik je huis herken, raar hè, want je ziet er maar een stukje van. Maar toen ik nog in Oostvoorne woonde speelde ik in een klein symfonieorkest. We repeteerden wekelijks eerst in de Oude Pastorie in Rockanje, maar toen de eigenaar stierf repteerden we in de kerk aan de Hoogvlietlaan in Rockanje en als tussenstation weleens in een kerkje in Oostvoorne, waarvan ik de naam en de laan of straat vergeten ben. Ergens daar in de buurt zou ik denken dat je woont. Typisch dat ik dat zo denk, maar ik heb daar weleens gelopen en dan kijk ik altijd naar leuke,bloeiende tuinen...nou, ja misschien is het wel helemaal niet zo. Je gastendoekjes zijn heel mooi, leuke cadeutjes.
Lieve groet, Marja

Anoniem zei

Leuke gastendoekjes, Annemieke

groetjes van Arja