Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

dinsdag 26 juli 2011

zelfmade fotoboek....

Heerlijk weer nu om binnen bezig te zijn. Buiten is het somber en miezerig.....
Van een oud plakboek van de rommelmarkt heb ik een leuk vakantie fotoboek gemaakt.
Alle foto's in verschillende maten zelf uitgeprint en met mooi scrappapier ingeplakt.
Altijd weer een aardig intensief karweitje. Knoopjes, lintjes, bloemetjes alles kan ik gebruiken.En ik heb het eigenlijk altijd in huis. Dat heb je met een echte verzamelaar.Enfin, ik ben er erg tevreden over en geniet ervan als ik er naar kijk.... en daar gaat het tenslotte toch over.Of een mens tevreden is...... A N N E M I E K E

3 opmerkingen:

Johanna zei

Wat maak je er altijd weer wat moois van voor een beetje. Ja met de machine breien is nog niet zo gemakkelijk als de meesten denken, maar rekenen is nou ook niet mijn sterkste kant. Vanmiddag heb ik nog even lekker buiten kunnen zitten mijn stoofpeertjes die afgewwaaid waren te schillen. Groetjes.

quilting Jeannet zei

Ik heb het resultaat mogen doorbladeren en het was prachtig Annemieke, ik vind het ook altijd heel knap van je dat je zo geniet en zo,n tevreden mens bent, héérlijk gevoel lijkt me dat!Het gewone blijkt dan toch altijd weer het meest bijzonder, of andersom. Je wafels waren ook weer heerlijk, Jorrit heeft het in geuren en kleuren aan John verteld net.

groetjes, Jeannet

Anoniem zei

Goed gedaan hoor, en zo snel al. Bij mij blijven ze altijd op de pc staan. Maar dit vind ik toch mooier.
Groetjes, Marja