Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

maandag 18 juli 2011

terug uit Praag.....

Weer terug uit Praag. ..... Vorige week een reisje gemaakt naar deze prachtige stad....
Wel een verre reis, maar we hebben ons laten rijden, en zijn met een busreis meegeweest.
Wat hebben we genoten, veel gezien door de gids die ons begeleidde.En dan het weer daar, gewoon 30 graden.En ik werd er nog aan het werk gezet zoals te zien op de foto. We hielden de dagsluiting in een kerkje en daar heb ik de zang begeleid.
Maar nu is onze vakantie voorbij, manlief weer naar het werk en ik thuis aan de slag. Moet wel even op gang komen......
Hartelijke groetjes van Annemieke

2 opmerkingen:

Johanna zei

Heerlijk er even op uit, en ook nog aan het werk gezet maar dat vond je volgens mij niet erg. Mooie foto's.
Eerst weer even op gang komen dat is meestal zo maar dat duurt vaak ook maar even.

Cosy and Cute zei

Praag lijkt me een geweldig mooie stad. Ben er zelf nog nooit geweest maar het staat wel op mijn verlanglijstje. Tsja en dat op gang komen........ Doe maar lekker rustig aan, die gang komt vanzelf wel weer!
Groetjes,
Karin