Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

maandag 20 februari 2012

een winter- en een voorjaarshuisje gemaakt.....

Zo de morgen is alweer om van de nieuwe werkweek..
Een hoop werk verricht....
Ben me nu aan het voorbereiden op de jaarvergadering van onze vrouwenvereniging vanavond...
Dat wil eigenlijk zeggen : de verjaardag van onze club, al 26 jaar...
We proberen er iets gezelligs van te maken.... een bloemetje op tafel, iets lekkers bij de koffie...
een verslag wat we zoal het afgelopen jaar gedaan hebben, een financieel plaatje....
een quiz, wat hapjes met een drankje, en een presentje voor onze leden...
Nog wat huisjes gemaakt voor het projekt van de huisjesquilt....
een huisje in de winterse donkerheid, en het andere is gemaakt terwijl de dagen al wat langer worden, 's morgens vroeger licht.... zomaar een gedachte nu ik ze zo op de foto zie!
Fijne dag nog en hartelijks van Annemieke

4 opmerkingen:

Lida zei

Hier zit de ochtend er ook op en heb ook aardig wat werk verzet! Fijne verjaardagsfeest! Groetjes
Lida

Anna Marije zei

Hoi Annemieke,

Fijne avond !
En daar hoort natuurlijk een felicitatie bij.

Groet van Anna Marije

Betsy zei

Dag Annemieke,
Het zal vast gezellig zijn vanavond. Het klinkt in ieder geval heel feestelijk met bloemen en cadeautjes.
Fijne avond toegewenst.

Je eitje uit je vorige blogje is heel leuk met al die kleurtjes.
En je huisjes zijn super: het is net wat je zegt, donker en licht. Heel mooi, zo bij elkaar.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

ivoorwit.blogspot.com zei

Dag Annemieke,
Ik heb je een award gestuurd omdat ik al heel lang van je blog geniet.
Lees maar eens.
Hartelijke groet, Thea R.