Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

donderdag 2 februari 2012

gehaakt: winterbakje.....

Met deze winterse temperaturen kwam bij mij een leuk ideetje tevoorschijn....
een winterbakje haken ... in 3D of amigurumi....
het bakje heeft kaarsjes en paddestoeltjes, rood met witte stippen en een boleet....
het kleine sneeuwpopje maakt het af..... zelf effe sneeuw gemaakt van wat pluizige watjes....
staat heel knus en het lijkt net of de kaarsjes branden.....

3 opmerkingen:

Lida zei

Grappig, groetjes
Lida

Anoniem zei

Hoi Annemieke,

Dat staat gezellig! Wie had dat nog verwacht, die kou.
Kaarsjes zijn net echt,leuk idee.

Fijne dag nog en een vriendelijke groet van Anna Marije

Betsy zei

Wat een gezellig tafereeltje. Morgen zal er echte sneeuw komen! Dan past je bakje er helemaal goed bij.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn