Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

vrijdag 24 februari 2012

wat crea haakwerkjes......

Een tijdje geleden vroeg een meisje van twintig jaar, die zelf heel graag haakt, of ik niet eens wat van mijn haakwerkjes wilde laten zien... ze had denk ik mijn blog nog niet veel gezien.... dus heb ik even wat opgezocht.... van lekkers naar leuks, van diertjes naar een autootje....klik op de foto voor een vergroting!
Nu heb ik zojuist het nieuws vernomen van onze prins Friso, zo heel ernstig.
Een eerlijke arts, een moeilijk bericht voor ons allemaal, maar bovenal voor moeder Beatrix en vrouw Mabel... de lieve dochtertjes....en de rest van onze koninklijke familie.
Wat een gezellige goede vrije tijd had moeten worden is zo heel anders afgelopen.
Ik ben er ontdaan van.....


3 opmerkingen:

Especial and More zei

Leuk al die haakwerkjes in een collage.

Iedereen praat over het slechte nieuws over prins Friso. Vreselijk!

Anna Marije zei

Hoi Annemieke,

Wat een grappige haakwerkjes allemaal.
Net een kaart geworden.
Inderdaad slecht nieuws over de prins.

vr,gr. Anna Marije

Huize Kip Kakel zei

Hoi, dank je voor je mail, heb je blog idd even de tijd gegeven om te openen en zie daar :het is gelukt!
Leuk werkje die lampen, ik ben graag met beide benen op de grond, maar manlief is van de hoogwerkers en die vind 90 meter omhoog een eitje!
Je haakwerkjes zijn ook leuk, ik zou echt opnieuw in de leer moeten, pas weer met breien begonnen, zelfs kabels zijn al gelukt!
Fijn weekend, groetjes Hannie