Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

dinsdag 14 februari 2012

Quiltje gemaakt : het is rood en met hartjes

Goedenmorgen beste lezers,
Wat is het gauw gegaan met de winter zeg!
Al het groen is weer zichtbaar en de felle wind uitgewaaid.... de natuur komt op adem....
En ... deze dag is de dag van de kleur rood en de hartjes.... dit kleine quiltje hangt in februari in mijn keuken. Een paar jaar geleden gemaakt , elke maand heb ik toen een quiltje gemaakt , allemaal weer verschillend en rekening houdend met het seizoen.... het is dus een datumloze kalender, zogezegd....
Leuk om aan jullie te laten zien.... maar verder gaat Valentijnsdag hier gewoon voorbij ........

5 opmerkingen:

Anna Marije zei

Dag Annemieke,

Past precies bij deze dag!
Heel grappig gedaan.
Mag ik jou een goede dag toewensen,
lieve groet
Anna Marije

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een schatje en wat leuk zo aan die tak met hartjes.

Groetjes
Ines

bycobi zei

Leuk zeg! Hier ook verder niets aan valentijnsdag hoor (onze trouwdag is veel belangrijker). En inderdaad ondanks dat we elkaar niet in het echt kennen is het toch leuk om met elkaar mee te le(z/v)en

Groetjes,
Cobi

wilma zei

Leuk zeg!
Hier hebben ze op school Valentijns feestje.
Vanavond hebben we kerk en een van onze dochters zegt:OP valentijn??Nee, de Ds. komt gewoon 2 dagen en niet voor Valentijn,zei een andere dochter.
Groet, Wilma

Unknown zei

Wat een schattig klein quiltje.
Mooie kleur lekker rood.
Groetjes en een fijne dag Brigitte