Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

vrijdag 10 februari 2012

mijn nieuwe rokje, eerst gebreid toen genaaid.....

Hier toon ik mijn nieuwe rokje.....
Ik had een zak wol, een beetje bobbelige katoenachtige draad, mooie trendy kleur....
400 gram..... daar heb ik op de breimachine twee lappen van gebreid.....
toen was de wol op, maar ik vond de lapjes te kort voor een rokje....
Nu hing er in mijn kast nog een heel mooi giletje met daaraanvast een lang vest met mouwen van prachtige bewerkte stof......
Ik heb het vest verknipt en een brede strook aan de onderkant van de rok genaaid... ziezo dat past... van de mouwen heb ik een corsage gemaakt, die vastgezet met een grote mooie ouderwetse knoop... het vest is dus verbouwd tot een gilet , het voorpand is dubbel....Oppaskind heeft me even op de foto gezet .....ik vind het een superleuk setje geworden.....
warme creatieve groetjes van Crea Annemieke

6 opmerkingen:

Lida zei

Dat is inderdaad gaaf geworden en ik vind jou weer heel creatief! Groetjes
Lida

Anna Marije zei

Hoi Annemieke,

Beeldig setje zo!

Fijne dag nog, Anna Marije

bycobi zei

heel erg leuk zeg! Je moet maar op het idee komen!

quilting Jeannet zei

Het is weer een vreselijk leuk idee Annemieke, hoe kom je er op ja.

wilma zei

Erg creatief dus,ja.Heel mooigeworden zeg!
Compliment aan jeoppaskind voor demooie foto!
Groet, Wilma

Betsy zei

Mooi! Het is zo een superleuk setje geworden. Je moet maar op het idee komen. De corsage vind ik er ook heel goed bij passen.
Geweldig dat je oppaskind de foto's heeft gemaakt. Ze zijn prima gelukt!

lieve groet en een fijn weekend toegewenst,
Betsy
Wolatelier DiAn