Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

maandag 24 september 2012

24 september... een bijzondere dag!

 De slingers hangen op vandaag... twee jarigen.... man en zoon! Groetjes Annemieke

7 opmerkingen:

ivoorwit.blogspot.com zei

Zeker heel bijzonder.
Van harte gefeliciteerd met deze verjaardagen. Veel geluk en gezondheid toegewenst.
Fijne dag, hartelijke groet,
Thea R.

Klaasje zei

Van harte gefeliciteerd en een fijne dag toegewenst.
Bijzonder he, 2 op 1 dag, hebben wij ook met de jongste.
Die wilde nog net op mijn verjaardag geboren worden.
Groetjes, Klazina

GRANNY'S HOUSE zei

Gefeliciteerd met je twee mannen.

Groetjes
Ines

Especial and More zei

Dubbel gefeliciteerd!

Angeline zei

Gefeliciteerd met je mannen!Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad!

quilting Jeannet zei

Beetje laat maar niet minder gemeend, Nog van harte gefeliciteerd met je twee mannen, wat moet dat een bijzonder cadeau zijn geweest voor Ron toen jullie zoon werd geboren!

Riny zei

Alsnog Gefeliciteerd Annemieke.
groetjes hoor.