Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

donderdag 19 mei 2011

aangeklede tuinstoel???

Van de week weer eens achter de naaimachine gezeten. Ik doe het erg , maar er komt niet altijd wat van. Er zijn zoveel dingen die moeten gebeuren. Binnen en buitenshuis.... we hebben een groot huis en tuin ..... nu heb ik pas van mijn dochter een stel lapjes gehad, en daar heb ik deze folklorische tas van gemaakt, het leuke vind ik de klederdrachtpopjes die erop genaaid zijn.Het idee heb ik uit het blad Landleven.... de popjes lagen precies die week op de rommelmarkt dus ik kon aan de slag. Het kleine tasje is een binnentasje voor bril of mobiel ..... Nu ik de foto zo zie is het net een aangeklede tuinstoel. De stoel komt van mijn dochter die ze niet meer hoefde en de bak met planten kreeg ik voor mijn verjaardag.
Is het geen gezellig plaatje?????
Ik wil iedereen bedanken voor de lieve berichtjes op mijn blog en mail voor mijn verjaardag.
Ontvang allemaal een hartelijke groet van Crea Annemieke

3 opmerkingen:

Johanna zei

Erg mooi weer. Ook de planten. Ik ga ook een tasje maken voor mijn mobiel, pas een nieuwe gekregen van mijn lief. Daar moet je zuinig op zijn. Fijne dag verder, het zonnetje schijnt hier lekker.

DEKAKADO zei

Nog van harte voor je verjaardag. Wat mooi gemaakt de stoeltasjes en een leuk idee.Groetjes, Marleen.

Unknown zei

Erg leuke Hollandse tasjes.
Groetjes en een fijne dag Brigitte