Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

dinsdag 10 mei 2011

verwend.......

M o e d e r d a g

Wat ben ik verwend door mijn lieve gezin.....

Plant en bloem, zeep en lekkers, foto's en een set mooie kussens....

het heeft me goed gedaan...

Voor allemaal een vriendelijke groet van Annemieke

5 opmerkingen:

Johanna zei

Heerlijk zo'n verwendag. Hier wordt er nooit aan mee gedaan.

Unknown zei

Verwend ben je zeker.
Geniet ervan Groetjes Brigitte

Unknown zei

Dag Annemieke,
Ook wij hebben moederdag op een heerlijke manier gevierd. Kijk maar even op mijn blog. Best wel lekker hè, het gevoel van een gelukkige familie. Ook je vorige post nog even gelezen. Je hebt helemaal gelijk wij hier op het platteland, zo heerlijk in de natuur, zijn enorme bofkonten! Zo'n gevoel ken ik en overvalt mij maar al te vaak, wanneer je al die ellende op de televisie ziet en in de kranten leest.
Geniet van het mooie weer! Ik ga straks met een vriendin richting Drenthe voor een paar daagjes. Heerlijk in een hotel midden in Assen. Ze komt me om elf uur halen en gaan dan tot zaterdag genieten van het mooie weer, leuke winkeltjes en ongetwijfeld leuke terrasjes.
Lieve groet, Marja

GRANNY'S HOUSE zei

Wat fijn dat je zo verwend bent.

Groetjes
Ines

Roos zei

Hoi Annemieke, Tis weer even geleden, hoe gaat het met je?
Fijn dat je een leuke moederdag had, mooie kadootjes hoor, je bent flink verwend! groetjes Roos