Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

dinsdag 31 mei 2011

eerste werkstukje Creatief Quilten....

Mijn eerste werkstukje van de cursus Creatief Quilten van Lekturama.
Voor de gein een kenningsmakingspakket aangevraagd en ik was meteen enthousiast.... Twee keer per maand komt er een les met patronen en stofjes.Dit is een zacht en vrolijk paneeltje voor in huis. Staat heel gezellig in mijn keuken.En de spreuk die erop staat spreekt mij erg aan.....
Allemaal nog een fijne dag en de groetjes van Annemieke

6 opmerkingen:

DEKAKADO zei

Wat een heerlijk hollands tafereel met inderdaad een gezellige tekst. Mooi die stok als drager. Enne...een knap stukje werk. Groetjes, Marleen.

quilting Jeannet zei

Oh, wat leuk Annemieke, nu nog leren appliceren he......dat is de volgende les,want dat kan niet hoor, een quiltje met een zigzagrandje erlangs (lol)

groetjes, Jeannet

Unknown zei

Die ziet er leuk uit.
Mooi gedaan.
Groetjes Brigitte

Johanna zei

Heel gezellig ziet het er uit, oost west inderdaad thuis best. Zou hier ook helemaal passen.

Aritha Vermeulen zei

Leuk! En zo helder, die kleuren!

MarianneD zei

Een waarheid als een klok! Daar kom ik ook altijd weer achter...;-)Leuk gedaan Annemiek!