Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

vrijdag 20 mei 2011

Mijn nieuwe tupperware aanwinst.....

Vanmiddag in de keuken bezig geweest. Terwijl de was hangt te wapperen aan de lijn en de keukendeur openstaat heb ik lekkere hapjes gemaakt. Dit omdat ik morgenavond mijn verjaardag hoop te vieren. Nu had ik vorige week bij een tupper-party dit handige apparaat gekocht , de Croissant Party geschikt voor bladerdeeg. De demonstratrice maakte hiermee op de party mini croissantjes met ham en kaas, 16 stuks. Als je het apparaat omdraait maak je grote croissantjes, 8 stuks. Ik heb er kleine worstenbroodjes en kaashapjes meegemaakt.En ze zijn lekker!! Leuk om te doen en Leuk om te hebben....
Groetjes van Annemieke

5 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Wat ziet het er allemaal weer heerlijk uit Annemieke! en wat een handig ding heb je gescoord, had je dat nog niet op de rommelmarkt gezien (lol)het lijkt me een superding. Een hele fijne verjaardag nog met je familie.

Hartelijke groetjes, Jeannet

Anoniem zei

een gezellige dag met je kinderen en kleinkinderen geniet er maar van heb ik vorige zaterdag ook gehad en daar kan je dan toch weer op terugzien dat het weer gezellig was met z'n allen, zeg dat is wel eenleuk apparaatje van tupperware zal bij aparna wel is vragen of ze dat ook wel leuk vind. groetjes en tot ziens maartje.

Johanna zei

O, wow dat ziet er heerlijk uit, laat de visite maar komen. Leuk apparaat is dat, ik heb het nog nergens gezien.

Anoniem zei

Wat een handig 'ding'... Slim van tupperware ;)

Anoniem zei

Leuk, die had ik nog niet gezien!!

Fijne verjaardag Annemieke!!

Groetjes Thea♥