Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

dinsdag 24 mei 2011

samen met Julian op de foto.....

Even een plaatje van ons samen....
Julian, die nu 10 weken is, met oma Annemieke in de tuin gefotografeerd.
Er bloeien nog niet zulke mooie bloemen in de tuin, maar die heb ik er met fotoprogramma PICNIK om heen gezet.
Ik ben echt trots op mijn lieve jochie, dat begrijpen jullie zeker wel.
Fijne dag nog met de vriendelijke groetjes van Crea Annemieke

8 opmerkingen:

tiny zei

Wat 'n lief stoer mannetje is het zeg!Ik kan begrijpen dat je daar trots op bent.Een mooi plaatje jullie samen.

groetjes tiny

quilting Jeannet zei

Ik zie al dat hij echt jou trekjes heet Annemieke! wat zul je blij en trots zijn op zo,n leuk mannetje.

groetjes, jeannet

Aritha Vermeulen zei

Leuke foto van jullie samen!

Miriam zei

Wat een mooie foto! En wat een heerlijk ventje.

Groetjes
Miriam

Johanna zei

Prachtige foto van jullie samen. 10 weken alweer, wat gaat het snel he.

Unknown zei

Hoi Annemieke,
Mooi, mannetje hoor! Je bent rijk!
Live groet, Marja

Anoniem zei

Hoi Annemieke,

Daar mag je zeker trots op zijn!!

Lekker mannetje!!

Groetjes Thea♥

Danielle zei

he,he, ik kan gelukkig weer reageren!
ik zie een trotse oma met een stoer kleinzoontje op haar arm! Leuke foto.
groetjes Danielle