Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

maandag 24 oktober 2011

de herfstvakantie is voorbij.....

Hallo allemaal,
Zo op de late avond nog even een berichtje van mij....
Het is er vandaag nog niet van gekomen, door mijn werk en de rest.....
De herfstvakantie is voorbij, we hebben een heerlijk midweekje doorgebracht in vakantiepark De Berkenhorst....nou hoe gezellig wij het hebben gehad kan je hier wel zien...
We hebben gewandeld, gezwommen, gewinkeld en fijn thuis gespeeld......
De eerste werkdag van de nieuwe week is alweer voorbij.....
Groetjes Crea Annemieke

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Annemieke,

Dat ziet er idd gezellig uit! Zo'n week vliegt voorbij he.
Hier is de herfstvakantie net begonnen!

De bolletjessjaal is erg mooi geworden. Leuk dat er nog net eentje voor de baby born inzat!!

Fijne week.

Groetjes Thea ♥

Lida zei

Nu is het al de middag van de volgende dag, maar ik wil best een tukkie gaan doen hoor! LOL! Leuke foto's en het ziet er heel gezellig uit, je hebt het getroffen met het weer! Groetjes
Lida

Conny zei

Wat fijn dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad.....zo met de kleinkinderen....

Lieve groet Conny