Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

dinsdag 11 oktober 2011

eekhoorntje van vilt......

Gisteravond heb ik met de dames van de vrouwenvereniging een herfstavond gehouden....
Er werd een meditatie gelezen over de herfst, het vallend blad....
Dit werd overgebracht naar het menselijk leven , waar als het blad afvalt.. de mens sterft...
Na de pauze gingen we met elkaar een kaart maken.....vilt uitknippen, plakken, versieren en binnen in de kaart een gedichtje plakken....
Tot slot kregen we nog een kopje herfstsoep .
Herfstsoep? wat is dat nou weer.... ik heb het gemaakt van allerlei verse groente, broccoli, paprika, spercieboontjes, champignons, tomaat, en de balletjes gehakt waren gekruid met italiaanse kruiden.....zo was de avond snel om....
HARTELIJKS VAN CREA ANNEMIEKE

5 opmerkingen:

Johanna zei

Klinkt als een goed samen zijn. Het hoort bij het leven, dood gaan.In de herfst van je leven is ook zo'n gezegde.
Leuke figuurtjes en de soep ruik ik hier. Was vast lekker op zo'n herfstavond.

Conny zei

Hoi Annemieke,

Wat ziet dat er leuk uit,
En ook bezinnend, maar daar is het een vrouwenvereniging voor.
Als verrassing die soep, goed gedaan.

Groet van Conny

Gonny zei

Een warm samenzijn met een diepe achtergrond.....
En nagenieten met een lekkere soep (als ik de vulling zo lees).

GRANNY'S HOUSE zei

Dat moet heel gezellig geweest zijn, want het is echt herfst aan het worden.
Leuke kaart!


Groetjes
Ines

Lida zei

Klinkt lekker die soep en de kaart zie er heel mooi uit, fijn om zo samen bezig te zijn. Groetjes
Lida