Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

dinsdag 25 oktober 2011

versierde lepels.......

Beste lezers,
wat een sombere dag vandaag zeg! maar vooruit niet klagen......
Werk genoeg te doen.
Ik heb wat oud bestek versierd... en waarmee dan wel?
met foto's.... Van Julian en mezelf.... dat kwam zo uit....
Ik vind het hele aparte fotolijstjes geworden....
Versierd met een kantje en een bandje, letters, stickers, kraaltjes en kleine bolletjes...
Ze staan in een mooi glas .....

Tot morgen maar weer.....
groetjes van Crea Annemieke

3 opmerkingen:

Ina zei

Wat een goed idee!

Hartelijke groetjes van Ina
Ik lees je blog al enige tijd, leuk hoor.
Ga zo door!

Danielle zei

Hoe kom je erop! Leuk hoor. Ook gezellige vakantiefotos had je geplaatst. Nog een gezellige avond gewenst!
groetjes DAnielle

Lida zei

Grappig idee en heel leuk geworden, hoe kom je erop! Groetjes
Lida