Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

woensdag 26 oktober 2011

wat ik gemaakt heb in de herfstvakantie.....

Hallo allemaal,
Hoe gaat het bij jullie, de nieuwe dag al begonnen? Zin in het werk of niet! Het kan allemaal....
Hier is het huis aan kant, de was hangt buiten.... ik heb wel vandaag een heleboel klusjes te doen dus ik ga snel aan de slag....
Eerst wil ik jullie laten zien wat ik in de herfstvakantie nog heb zitten freubelen....
Een hartje in vasten gehaakt, romantisch kantje erom gehaakt, bloemetje gehaakt en versierd met vilt.... dan nog een paar kartonnen doosjes met stof beplakt, ook versierd met kant en vilt, maar ook met nostalgische stickers uit een boekje van de rommelmarkt....
Ik heb de foto genomen in de hal, bij deze leuke spiegel..... en door die spiegel zie je de herfstlampjes branden..... A n n e m i e k e

3 opmerkingen:

Johanna zei

Ja hier ook druk aan de slag met huishoudelijke karweien, het gaat altijd door he, ramen zemen, bedden verschonen, maar ik heb er geen hekel aan doe het met veel plezier. Jij hebt weer erg veel gezelligheid gemaakt, heel erg mooi.Fijne dag.

Marjan zei

Nou ik ben ook al druk aan het werk geslagen. Daarna ga ik breien aan mijn sjaal.
Fijne dag ook, Marjan

Lida zei

Gezellig bezig geweest en leuk resultaat, groetjes
Lida