Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

google vertaal

maandag 31 oktober 2011

een lieve groet voor allemaal.......

Beste lezers,
Hoe schijnt de herfstzon heerlijk, wat is de temperatuur fijn,
wat kunnen we nu nog genieten van het prachtige weer.....
Terwijl het vandaag de laatste dag van October is.....
Ik liep een rondje in de tuin, en maakte zomaar wat foto's....
en dan borrelen en allerlei ideetjes in mij op....
maar in al die kleine ideetjes gaat toch een hoop tijd zitten....
de tekst in het midden van de foto spreekt mij wel aan.....
dus jullie weten waar ik mee bezig ben....
Al mijn lezers, jong of oud, ziek of gezond, rijk of arm ik wil jullie
hartelijk groeten, Crea Annemieke

4 opmerkingen:

Gonny zei

Wat je zegt, lekker genieten van het weer en de tekst helemaal mee eens :-)
Groetjes terug van mens en dier vanaf deze kant.

Johanna zei

Hier geen zon, maar wel heerlijk zacht weer. Die tekst heb ik ook nog ergens opgeslagen, het is een hele goeie. Fijne dag.

Madammeke Ongeduld zei

vind de tekst heel toepasselijk ook hier schijnt de zon ook van uit Hemelveerdegem heel veel groetjes

Lida zei

Ik vind die tekst gaaf, geweldig
Lida